St4rL1gH7 World

Puya - Romanisme - Partea 1 - DOWNLOAD




Tracklist:

1. Puya - Intro
2. Puya - Vocooderu’ Lu’ George
3. Puya - Undeva In Balcani (feat. George Hora)
4. Puya - Aaaa!!! (Nu Vezi Nimic) (feat. Cedry2k)
5. Puya - Sus Pe Bar
6. Puya - Luni, Marti, Miercuri…
7. Puya - Merita Un Oscar (feat. Cabron si Yoni)
8. Puya - Imbracat La 4 Ace (feat. Cabron si K-rie)
9. Puya - Ohh, Nu (feat. Yolo)
10. Puya - Ce Bine E Sa Fii Peste (feat. Sisu si Cabron)
11. Puya - Pustoaica cu Lora
12. Puya - N-am Bani De La Tata (feat. Lemonia)
13. Puya - Yeu, Yeu, Yeu (feat. Cedry2k)


DOWNLOAD:
FileBox
RapidShare.DE
NetDrive

4 Comentarii:

Costin spunea...

Multumim pt album :).
Cand apare partea a 2-a?

St4rL1gH7 spunea...

in octombrie...cred....oricum...in toamna

Anonim spunea...

Daca nu era Cabron in album nu ascultam .. parerea mea e ca ar putea fi cel mai bun din romania la cum canta ... dar nu prea este apreciat ..deh .. multi incultii ..

bafta !

Anonim spunea...

Zic owho pericol cand apar pe zona
Te dai lovit ca bagaboantele pe tona
E clar deja cauti o explicatie
Te camuflezi in peisaj sa reprezinti o generatie
n`ai cum pai lasa`ma sa spun
In mana ai o funie te dai legat cauti sapun
Ca tine`s mii Cei care se viseaza mari Mc
Cand se trezesc e dimineata saracii copii
Ma pui in puii mei sa`ti zic pe fatza pui
Tu ala mare veteran ...nu ai habar ce spui
Cei cu antaresu pe voce? esti de kkt fara scapare
De parca ai fi andree cand canta libera la Mare
Candva te`am respectat si am crescut cu muzica ta
Asta a fost odata acum eh altceva
De nu`ti spuneam eu toate astea ar fi facut`o altcineva
Asta nu`i vocea mea te injura generatia

Trimiteți un comentariu

......::::: CHAT :::::.....

Evenimente

Arhiva